• E-guvernare

    Soluții de e-guvernare pentru inovarea sectorului public prin servicii eficiente de tehnologie, design și comunicare.

    Vezi toate
  • Soluții software

    Soluții informatice complexe, concepute și dezvoltate customizat pentru atingerea obiectivelor de business.

    Vezi toate
  • Integrare sisteme complexe

    Livrarea sistemelor complexe integrate, cu componente hardware, software si servicii adiacente

    Vezi toate
  • Suport si mentenanta sistemelor software si hardware

    Servicii de suport si mentenanta pentru sistemele clientilor nostri.

    Vezi toate
  • Studii de caz

    Vedeți o selecție cu soluțiile noastre, personalizate pe nevoile clienților.

    Vezi toate
  • Clienți

    Construim relații bazate pe încredere, flexibilitate și inovație.

    Vezi toate
  • Cercetare

    Investim în inovație prin proiecte de cercetare

    Vezi toate
  • Formular de contact
  • Info contact
  • Despre noi
  • Parteneri
  • Proiecte
  • Acasă
  • Compania
  • Servicii
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Contact
English
  • Studii de caz
  • Casa Națională de Asigurări de Sănătate
  • Studii de caz
    • Guvernul României
    • Compania Națională Aeroporturi București
    • Casa Națională de Asigurări de Sănătate
    • Guvernul Albaniei
    • Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei
    • Aeroportul Internaţional ”Avram Iancu” Cluj
    • DGASPC sector 1
    • Municipiul Hunedoara
    • Municipiul Oradea
    • Primăria Municipiului București
Clienți

Construim relații bazate pe încredere, flexibilitate și inovație.

Articole recente

May 05 , 2016

START la Trencadis Mobile Internship în Baia Mare

Feb 06 , 2015

Trencadis Culture Book 2014
Vezi toate
  • www.trencadis.ro
  • Studii de caz
  • Casa Națională de Asigurări de Sănătate

Casa Națională de Asigurări de Sănătate


Oct 23, 2014
  • Domeniu

    Servicii publice
  • Servicii

    Design, dezvoltare, implementare, suport

  • URL Proiect

    www.cnas.ro

Portal web de prezentare cu subsite-uri și CMS

Nevoi/Obiective

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) este instituția care se ocupă la nivel central de organizarea, funcționarea și toate activitățile legate de sistemul asigurărilor sociale de sănătate din România. Instituția coordonează și unitățile teritoriale de la nivel județean (Casele Județene de Asigurări de Sănătate), cu care are schimburi constante de informații.

Volumul imens de informație recepționat și transmis de instituție, nevoia de comunicare unitară, coerentă și stabilă cu publicurile complexe și cu nevoi diferite ale instituției și nevoia de gestionare unitară a mai multe site-uri naționale și 42 de pagini web ale filialelor județene au fost punctul de plecare în structurarea noului portal web al CNAS.

Soluția noastră

Proiectul a inclus crearea, dezvoltarea și implementarea unui portal web pentru CNAS și a câte unui portal pentru fiecare dintre cele 42 de Case Județene de Asigurări de Sănătate, subordonate instituției centrale. În cadrul proiectului realizat pentru Casa Națională de Asigurări de Sănătate am oferit servicii complete de web design & development și am dezvoltat aplicații custom complexe și elaborate, pe nevoile specifice ale clientului, și am făcut integrarea acestora în portalul web. 

Printre cele mai importante funcționalități ale portalului amintim:

  • schimb de informații în timp real între unitățile din teritoriu și instituția centrală prin modulele de raportări online pe tipuri de furnizori (farmacii, paraclinice, medicină dentară, recuperare medicală)
  • patru module de dialog cu publicul, pentru depunerea online a sugestiilor/ reclamațiilor, pentru programarea online a audiențelor, pentru trimiterea de petiții instituției și pentru trimiterea de mesaje reprezentanților, prin formulare specializate pentru fiecare modul
  • crearea unei baze de date naționale cu prețurile medicamentelor, integrarea acesteia în portal și posibilitatea de consultare a ei de către vizitatorii site-ului, cu filtrare după categoria și denumirea medicamentului
  • integrarea modulului de verificare a calității de asigurat 
  • integrarea unui modul pentru descărcarea software-ului PIAS în funcție de tipul de furnizor și tipul de fișier descărcat
  • suport legislativ care cuprinde legi, ordine, ordonanțe, hotărâri de guvern și regulamente care reglementează cadrul legal de operare a instituției
  • sistem de configurare și trimitere newsletter
  • secțiune de sondaje de opinie
  • zonă dedicată pentru publicarea declarațiilor de avere ale oficialilor instituțiilor
  • harta distribuției teritoriale a furnizorilor de servicii medicale și farmaceutice din toată țara, repartizați pe județe, localități, categorii de servicii, cu informații detaliate, hartă pentru localizare și date de contact ale acestora 
  • sistem de management al conținutului care permite gestionarea flexibilă și rapidă a tuturor informațiilor publicate pe site
  • mai multe versiuni lingvistice cu introducerea manuală a traducerii în alte limbi
  • înalt nivel de securitate al platformei
  • definirea mai multor categorii de administratori pentru conținutul site-urilor, cu roluri și grade diferite de administrare

Rezultate

Am construit de la zero un portal complet și complex al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate și am conceput și livrat o platformă stabilă și standardizată pentru filialele județene, care se conectează cu portalul central și realizează schimbul de informații în timp real între teritoriu și centru. 

Contribuabilii și beneficiarii serviciilor de sănătate asigurate de stat au acces facil și transparent la toate informațiile legate de tratamente, medicamente, furnizorii de servicii medicale, activitățile și procedurile specifice ale instituției în ceea ce privește serviciile medicale și decontarea acestora. 

Furnizorii de servicii medicale pot să își genereze și să administreze propriile conturi de tranzacții cu CNAS, să își gestioneze bugetele în mod transparent, să obțină și să introducă în sistem date actualizate și să descarce softurile necesare pentru comunicarea și administrarea relației cu Casa de Sănătate.

Filialele județene ale CNAS câștigă transparență, eficiență, coerență și pragmatism în comunicare, o foarte bună gestiune a relației cu cetățenii și cu furnizorii, o imagine publică solidă și credibilă și o serie de mijloace de contact și control care vor duce la îmbunătățirea performanțelor de lucru și a relațiilor cu publicurile cheie.

Responsabilii de comunicare și relații publice ai CNAS și CJAS au la dispoziție acum un sistem de content management cu un meniu simplu, prietenos și ușor de utilizat chiar și pentru neinițiați, care îi ajută să publice și să gestioneze pe site un set de informații dinamice, actuale și să analizeze în timp real performanța, audiența și vizibilitatea fiecărei secțiuni a portalului. 

     
Termeni și condiții