• E-guvernare

    Soluții de e-guvernare pentru inovarea sectorului public prin servicii eficiente de tehnologie, design și comunicare.

    Vezi toate
  • Soluții software

    Soluții informatice complexe, concepute și dezvoltate customizat pentru atingerea obiectivelor de business.

    Vezi toate
  • Integrare sisteme complexe

    Livrarea sistemelor complexe integrate, cu componente hardware, software si servicii adiacente

    Vezi toate
  • Suport si mentenanta sistemelor software si hardware

    Servicii de suport si mentenanta pentru sistemele clientilor nostri.

    Vezi toate
  • Studii de caz

    Vedeți o selecție cu soluțiile noastre, personalizate pe nevoile clienților.

    Vezi toate
  • Clienți

    Construim relații bazate pe încredere, flexibilitate și inovație.

    Vezi toate
  • Cercetare

    Investim în inovație prin proiecte de cercetare

    Vezi toate
  • Formular de contact
  • Info contact
  • Despre noi
  • Parteneri
  • Proiecte
  • Acasă
  • Compania
  • Servicii
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Contact
English
  • Studii de caz
  • Guvernul Albaniei
  • Studii de caz
    • Guvernul României
    • Compania Națională Aeroporturi București
    • Casa Națională de Asigurări de Sănătate
    • Guvernul Albaniei
    • Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei
    • Aeroportul Internaţional ”Avram Iancu” Cluj
    • DGASPC sector 1
    • Municipiul Hunedoara
    • Municipiul Oradea
    • Primăria Municipiului București
Clienți

Construim relații bazate pe încredere, flexibilitate și inovație.

Articole recente

Feb 05 , 2024

Compania locală de software Trencadis: afaceri de 33,7 milioane de euro (167,8 mil. lei) în 2023, plus 38,7%

Apr 20 , 2023

Lansarea proiectului RoNaQCI
Vezi toate
  • www.trencadis.ro
  • Studii de caz
  • Guvernul Albaniei

Guvernul Albaniei


Nov 03, 2014
  • Domeniu

    Administrație publică centrală
  • Servicii

    Implementare site web

  • URL Proiect

    http://www.kryeministria.al

Implementare web site

Nevoi/Obiective

Guvernul Albaniei este una din cele mai importante instituții ale acestui stat european în curs de dezvoltare și candidat pentru aderarea la Uniunea Europeană din 2009.

Sursa informațiilor de interes public difuzate în mediul online de Guvernul Albaniei este portalul web al instituției, care a trecut printr-un proces de restructurare și modernizare. Proiectul realizat a constat în implementarea noului web design și a funcționalităților portalului, precum și în crearea și implementarea unui sistem de gestiune a conținutului, performant și bine securizat.

Soluția noastră

Una din cele mai complexe funcționalități realizate în cadrul portalului a fost modulul de cheltuieli, în cadrul căruia se centralizează cheltuielile tuturor ministerelor, pe categorii și perioadă, și se prezintă utilizatorilor site-ului raportul și dinamica acestor cheltuieli publice. Pe baza documentelor de tip excel încărcate de administratori în panoul de administrare a portalului, aplicația calculează procentul cheltuielilor fiecărui minister pentru fiecare categorie. În cazul în care se selectează o categorie specifică de cheltuieli, aplicația creează și afișează graficul de cheltuieli ale ministerului selectat pentru perioada de timp specificată de utilizator. Totodată, aplicația afișează și tabelul detaliat cu cheltuielile efectuate de minister, care poate fi exportat în format csv.

Alte funcționalități esențiale ale portalului sunt:

  • gradul înalt de securitate a platformei, asigurată de diverse funcții de apărare împotriva atacurilor informatice și a accesărilor neautorizate
  • definirea mai multor categorii de administratori pentru conținutul site-ului, cu roluri și grade diferite de administrare și acces în funcție de secțiuni
  • tehnologia responsive implementată pentru aceeași experiență de navigare indiferent de dispozitivul utilizat (desktop , laptop, tabletă sau smartphone)
  • sistem de administrare a conținutului performant, securizat, intuitiv și ușor de folosit
  • adăugarea și editarea rapidă a știrilor și comunicatelor de presă, a bannerelor, a galeriilor media (foto și video), a paginilor cu informații
  • sistem newsletter și RSS
  • integrare cu social media, cu posibilitatea de distribuire a conținutului pe Facebook, Twitter, Google +
  • instrumente pentru accesibilitate (schimbarea dimensiunii textului)

Rezultate

Cetățenii Albaniei au acum la dispoziție un instrument modern și performant pentru accesarea transparentă a informațiilor publice privitoare la activitatea guvernului și la situația cheltuielilor efectuate de fiecare minister. Site-ul instituției este mult mai accesibil, fiind afișat într-un format prietenos pe orice dispozitiv fix sau mobil (desktop, laptop, tabletă, smartphone).

     
Termeni și condiții