• E-guvernare

    Soluții de e-guvernare pentru inovarea sectorului public prin servicii eficiente de tehnologie, design și comunicare.

    Vezi toate
  • Soluții software

    Soluții informatice complexe, concepute și dezvoltate customizat pentru atingerea obiectivelor de business.

    Vezi toate
  • Integrare sisteme complexe

    Livrarea sistemelor complexe integrate, cu componente hardware, software si servicii adiacente

    Vezi toate
  • Suport si mentenanta sistemelor software si hardware

    Servicii de suport si mentenanta pentru sistemele clientilor nostri.

    Vezi toate
  • Studii de caz

    Vedeți o selecție cu soluțiile noastre, personalizate pe nevoile clienților.

    Vezi toate
  • Clienți

    Construim relații bazate pe încredere, flexibilitate și inovație.

    Vezi toate
  • Cercetare

    Investim în inovație prin proiecte de cercetare

    Vezi toate
  • Formular de contact
  • Info contact
  • Despre noi
  • Parteneri
  • Proiecte
  • Acasă
  • Compania
  • Servicii
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Contact
English
  • Studii de caz
  • Municipiul Oradea
  • Studii de caz
    • Guvernul României
    • Compania Națională Aeroporturi București
    • Casa Națională de Asigurări de Sănătate
    • Guvernul Albaniei
    • Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei
    • Aeroportul Internaţional ”Avram Iancu” Cluj
    • DGASPC sector 1
    • Municipiul Hunedoara
    • Municipiul Oradea
    • Primăria Municipiului București
Clienți

Construim relații bazate pe încredere, flexibilitate și inovație.

Articole recente

Feb 05 , 2024

Compania locală de software Trencadis: afaceri de 33,7 milioane de euro (167,8 mil. lei) în 2023, plus 38,7%

Apr 20 , 2023

Lansarea proiectului RoNaQCI
Vezi toate
  • www.trencadis.ro
  • Studii de caz
  • Municipiul Oradea

Municipiul Oradea


Oct 22, 2013
  • Domeniu

    Administrație publică locală
  • Servicii

    Design, dezvoltare, implementare

  • URL Proiect

    www.oradea.ro

Web design

Nevoi/Obiective

Oradea este unul din cele mai mari și moderne municipii din vestul țării, cu o activitate instituțională, economică și culturală bogată. 

Reprezentanții Primăriei Oradea au căutat modalitate eficientă de comunicare cu cetățenii adaptată specificului de comunicare a instituțiilor publice, care să răspundă următoarelor nevoi:

  • informarea constantă, clară și coerentă a cetățenilor și a turiștilor
  • asigurarea transparenței activităților desfășurate de primărie
  • imagine online unitară, modernă, care să inspire profesionalism și încredere 
  • informații publice ușor accesibile și user friendly

Soluția noastră

Trencadis a propus Primăriei Oradea un portal web curat, coerent, modern și funcțional, adaptat tipului de sobrietate și profesionalism al instituției. Cetățenii pot căuta și accesa informațiile dorite într-un mod rapid și facil, informația fiind organizată clar, intuitiv și eficient. Designul respectă ultimele tendințe în domeniu, atât din punct de vedere vizual, cât și funcțional.

Portalul web este dotat cu funcționalități multiple: 

  • afișarea de informații de interes public pentru cetățeni (hotărâri, dispoziții, anunțuri, formulare, acte necesare, știri și noutăți, etc.) 
  • oferirea de informații pentru turiști (prezentarea orașului, galerie foto / video, permițând afișarea conținutului în mai multe limbi străine)
  • funcționalități de relaționare între cetățeni și reprezentanții instituției (newsletter, mesaje, carte de oaspeți, chestionare, etc.) 
  • servicii online integrate: urmărirea online a unor cereri depuse, depunerea de petiții, plăți online, programare căsătorii, camera web cu imagini live din oraș
  • integrarea cu rețelele sociale (Facebook, Twitter)

Rezultate

Cetățenii municipiului Oradea se bucură de informații utile, ușor accesibile, structurate eficient, puse la dispoziție în cadrul unui portal web performant, dezvoltat conform tehnologiilor informaționale și comunicaționale de ultimă oră. Interacțiunea între cetățeni și instituțiile publice ale administrației locale, precum și gradul de transparență în desfășurarea activităților s-au îmbunătățit semnificativ. De asemenea, modul de prezentare, afișare și accesare a informațiilor puse la dispoziția cetățenilor pe website-ul primăriei a îmbunătățit semnificativ imaginea instituției și interacțiunea reprezentanților comunității cu membrii acesteia.

     
Termeni și condiții