• E-guvernare

    Soluții de e-guvernare pentru inovarea sectorului public prin servicii eficiente de tehnologie, design și comunicare.

    Vezi toate
  • Soluții software

    Soluții informatice complexe, concepute și dezvoltate customizat pentru atingerea obiectivelor de business.

    Vezi toate
  • Integrare sisteme complexe

    Livrarea sistemelor complexe integrate, cu componente hardware, software si servicii adiacente

    Vezi toate
  • Suport si mentenanta sistemelor software si hardware

    Servicii de suport si mentenanta pentru sistemele clientilor nostri.

    Vezi toate
  • Studii de caz

    Vedeți o selecție cu soluțiile noastre, personalizate pe nevoile clienților.

    Vezi toate
  • Clienți

    Construim relații bazate pe încredere, flexibilitate și inovație.

    Vezi toate
  • Cercetare

    Investim în inovație prin proiecte de cercetare

    Vezi toate
  • Formular de contact
  • Info contact
  • Despre noi
  • Parteneri
  • Proiecte
  • Acasă
  • Compania
  • Servicii
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Contact
English
  • Studii de caz
  • Compania Națională Aeroporturi București
  • Studii de caz
    • Guvernul României
    • Compania Națională Aeroporturi București
    • Casa Națională de Asigurări de Sănătate
    • Guvernul Albaniei
    • Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei
    • Aeroportul Internaţional ”Avram Iancu” Cluj
    • DGASPC sector 1
    • Municipiul Hunedoara
    • Municipiul Oradea
    • Primăria Municipiului București
Clienți

Construim relații bazate pe încredere, flexibilitate și inovație.

Articole recente

May 05 , 2016

START la Trencadis Mobile Internship în Baia Mare

Feb 06 , 2015

Trencadis Culture Book 2014
Vezi toate
  • www.trencadis.ro
  • Studii de caz
  • Compania Națională Aeroporturi București

Compania Națională Aeroporturi București


Oct 20, 2014
  • Domeniu

    Servicii publice
  • Servicii

    Design, dezvoltare, implementare, suport

  • URL Proiect

    http://www.bucharestairports.ro/

Portal web de prezentare cu subsite-uri și CMS

Nevoi/Obiective

Compania Națională Aeroporturi București administrează cele mai mari aeroporturi ale României: Aeroportul Internațional Henri Coandă și Aeroportul Internațional Aurel Vlaicu, acestea fiind tranzitate de peste 7.6 milioane de pasageri în 2013. 

Obiectivele de la care am plecat în realizarea proiectului au fost:

  • Acces la oricare din informațiile de pe site în maxim 4 clickuri
  • Scăderea solicitărilor de informații primite de administrația aeroporturilor prin telefon și e-mail cu minim 20% prin organizarea clară și intuitivă a datelor pe site
  • Scăderea bounce rate sub 35%, adică reducerea majoră a numărului vizitatorilor care părăsesc site-ul după ce ajung pe prima pagină a acestuia, fiindcă nu reușesc să se orienteze

Soluția noastră

Proiectul realizat pentru CNAB a constat în realizarea unui portal web de prezentare a companiei, cu 4 subsite-uri asociate, pentru fiecare dintre serviciile oferite (Aeroportul Henri Coandă, Aeroportul Aurel Vlaicu, VIP și B2B).

Portalul cu cele 4 subsite-uri au beneficiat de funcționalități multiple și complexe, adaptate nevoilor de comunicare și specificului activității companiei, printre care:

  • integrarea în același portal a tuturor subsite-urilor companiei cu posibilitatea de accesare a oricăruia dintre ele din orice pagină
  • un singur panou de administrare pentru toate subsite-urile platformei, cu o singură autentificare și cu posibilitatea de schimbare rapidă a site-ului pe care se gestionează conținutul
  • design unitar și modern pentru toate site-urile de pe portal
  • tehnologie responsive implementată pentru aceeași experiență plăcută de navigare indiferent de dipozitivul utilizat (desktop, laptop, tabletă, smartphone)
  • informații actualizate în timp real cu privire la zboruri (conectată cu tabela de afișaj din aeroport)
  • administrarea facilă, printr-un sistem de gestiune a conținutului performant, a unui set de informații dinamice, actuale
  • analiza în timp real a performanței, audienței și vizibilității fiecărei secțiuni a portalului
  • înalt nivel de securitate al platformei
  • definirea mai multor categorii de administratori pentru conținutul site-urilor, cu roluri și grade diferite de administrare
  • funcționalitate de trimitere spre aprobare a conținutului, înainte ca acesta să apară publicat pe site
  • definire setări de trimitere automată de newsletter, RSS

Rezultate

Cei care accesează portalul primesc informație actualizată în timp real, simultană cu datele de pe panourile de afișaj ale aeroporturilor, despre programul zborurilor, decolări și aterizări, întârzieri sau anulări de zboruri. În maxim două clickuri ei pot ajunge la orice informație le este necesară despre procedurile uzuale din aeroport.

Partenerii de afaceri găsesc rapid și cu precizie toate informațiile necesare pentru derularea unor relații comerciale.

Utilizatorii uzuali sau ocazionali ai serviciilor de protocol, business class și VIP ai aeroportului au acum o interfață de comunicare pragmatică și eficientă, astfel încât pot afla cu precizie în orice moment date despre disponibilitatea, specificul și costurile acestor servicii.

Adinistratorii paginii web au la dispoziție meniu simplu, prietenos și ușor de utilizat, posibilitatea definirii mai multor administratori cu roluri și grade diferite de acces și un sistem eficient de gestiune a spațiilor publicitare de pe site și de statistici detaliate.

     
Termeni și condiții